usługi

Przydatne linki, informacje - podziel się z innymi.

Moderatorzy: bart, Singer, Zico, Denzel, szpadi, EMIL

gazek
Pocket biker

usługi

Postautor: gazek » śr sty 25, 2017 4:11 pm

Drodzy,

mam pytanie: nie znam się na warsztatach i nawet jak mi napiszecie że warto jechać tam czy tam to i tak nigdy nie wiem, czy ta osoba, która to pisze nie jest z tego warsztatu i mnie wkręca. Co tu dużo mówić: lubię jeździć ale zupełnie nie znam się na tym jak to działa - dlaczego mój sprzęt jeździ itp. Gdybym pojechał do warsztatu a tam powiedzieli by mi że trzeba natychmiast wymienić X to bym uwierzył i nawet nie wiedział co to jest. Dlatego zastanawiam się nad tym, żeby skorzystać z jakiś bardziej obiektywnych narzędzi - czy ktoś korzystał np. poprzez ogłoszenie się na gumtree, tablica albo podobne? Znalazłem też takie gdzie nie tylko daje się ogłoszenia ale tak jakby zlecenia: http://oferia.pl/zlecenia/motoryzacja-transport/uslugi-warsztatowe - czy z tego warto korzystać? Wiem, że tam też nie zweryfikuje jakości, ale jak potrzebuję wymienić klocki to przecież dostanę wycenę wymiany klocków - a tak w jednym warsztacie zapłacę X a w drugim 3 razy tyle i nigdy się nie dowiem.

KRÓTKA WERSJA:
czy warto w ogóle tracić czas na poszukiwanie tanich warsztatów w Kaliszu i okolicy przez internet i na zasadzie "zleceń" czy to gra nie warta świeczki i trzeba zdać się na los i jechać?

dzięki z góry za odpowiedź

bart
Moderator
Kontaktowanie:

Re: usługi

Postautor: bart » śr lut 01, 2017 6:29 pm

gazek pisze: Gdybym pojechał do warsztatu a tam powiedzieli by mi że trzeba natychmiast wymienić X to bym uwierzył i nawet nie wiedział co to jest.